iPosition

Zadzwoń:
+48 6702888

Audyt popularności fraz kluczowych

Audyt powszechności fraz w wyszukiwarkach opiera się na ocenie fraz przesłanych przez klienta, bądź analizę i propozycję fraz utworzoną przez naszych specjalistów. Śmiało można to nazwać podstawową usługą, z której powinna skorzystać każda firma, która poważnie myśli o organizowaniu strategii obecności w wyszukiwarkach.

W rezultacie klient otrzymuje informację, jaka jest popularność (a więc częstotliwość użycia) testowanych słów kluczowych przez użytkowników wyszukiwarek. Audyt popularności zapewnia określenie prawdopodobnie najlepszych (najczęściej występujących) fraz, którymi posługują się użytkownicy poszukujący określonej informacji.

Wspomniane frazy zazwyczaj służą do wyznaczenia kierunku na start, w dążeniu do owocnych działań marketingowych w wyszukiwarkach.

Zatrudnieni przez nas specjaliści, analizując słowa i frazy kluczowe, często mogą wskazać inne, efektywne - a czasami jeszcze nieodkryte przez konkurencję frazy, dzięki którym można uzyskać przewagę nad konkurencją.

Jakie korzyści wynikają ze skorzystania z audytu popularności fraz:

  • eliminujesz koszty związane z pozycjonowaniem nieefektywnych słów kluczowych

  • dowiadujesz się, które frazy są popularne wśród interesującej Cię grupy klientów

  • koncentrujesz działania tylko na skutecznych frazach

  • na bieżąco weryfikujesz efekty

  • eliminujesz słowa, które nie przynoszą pożądanych rezultatów.