iPosition

Zadzwoń:
+48 6702888

Wiedza o pozycjonowaniu

Głównym celem przeprowadzania audytu strony jest zdefiniowanie błędów i dokonanie zmian w budowie strony, mających na celu uproszczenie nawigacji i obsługi strony przez potencjalnych użytowników.

Na audyt efektywności składają się:

  • analiza skuteczności serwisu pod względem grup użytkowników tj. badanie zachowania klienta na stronie, analiza ścieżek ruchu przy użyciu trackingu ruchów kursora w trakcie trwania wizyty na stronie.

  • przegląd organizacji układu strony - łatwa orientacja na poszczególnych podstronach z uwzględnieniem intuicyjności nawigacji.

  • testowanie treści – dobranie odpowiedniej treści strony do oczekiwań odbiorcy, dostosowanie wartości informacyjnej prezentowanych treści.

  • testowanie poprawności budowy serwisu - dostosowanie do aktualnych oczekiwań stawianych przez użytkowników oraz ich łączność z serwisem.

  • ocena wyglądu strony pod względem graficznym, pod kątem atrakcyjności wizualnej, układu elementów graficznych, kolorystyki i komunikacji niewerbalnej.